Hjem Priser og praktisk info Priser og rabatter

Priser og rabatter

Vores priser for undervisning - sæsonkontingentet - gælder pr. elev.

Vi opkræver derudover et tilmeldingsgebyr på 50 kr. én gang pr. sæson pr. elev.

Vi fordeler sæsonkontingentet på 10 rater, og første rate opkræver vi til betaling 1. september, med mindre andet er nævnt, når du vælger faget herunder.

Opkrævningerne sker via betalers Digital Post/E-boks/mit.dk

Du kan herefter evt. tilmelde dem PBS via din bank.

Hvis du starter midt i sæsonen, vil dit sæsonkontingent og opkrævninger blive tilpasset i forhold til din startdato.

Læs mere om vores priser og rabatter herunder

Pris: 450 kr., som opkræves på én gang ved tilmelding eller holdstart.

Varighed: 9 gange à 45 minutter

Nogle hold kan være af kortere varighed. Se da varighed og pris på fagets side.

Pris: 450 kr., som opkræves på én gang ved tilmelding eller holdstart.

Varighed: 9 gange à 45 minutter

Nogle hold kan være af kortere varighed. Se da varighed og pris på fagets side.

Pris: 10 rater på hver 75 kr.

Gratis introgange i uge 34 og 35.

Særligt for soloelever: Du kan tilmelde dig Musik og bevægelse, og så bliver du i slutningen af september tilbudt at være med helt gratis, hvis der er en ledig plads!

Gratis introgange i uge 34 og 35.

Særligt for soloelever: Du kan tilmelde dig Musikværksted, og så bliver du i slutningen af september tilbudt at være med helt gratis, hvis der er en ledig plads!

Gratis introgange i uge 34 og 35.

Særligt for soloelever: Fra og med dit 3. år i Phil Good Symphonic får du mulighed for at supplere din undervisning med ugentlige sololektioner på dit orkesterinstrument. Merbetalingen er da prisdifferencen mellem Phil Good Orchestra/Symphonic og musikskolens soloundervisning.

Pris: 10 rater på hver 200 kr.

20 minutter/uge: 10 rater på hver 350 kr.

25 minutter/uge: 10 rater på hver 450 kr.

30 minutter/uge: 10 rater på hver 550 kr.

35 minutter/uge: 10 rater på hver 650 kr.

Sæsonkontingentet dækker den ugentlige undervisning samt deltagelse i musikskolens øvrige tilbud for elever med instrumentundervisning, fx. sammenspil, musiklejr, camps, koncerter mv.

Pris: 10 rater på hver 200 kr.

Gratis!

Dog opkræver vi for alle elever et tilmeldingsgebyr på 50 kr. én gang pr. sæson pr. elev.

Pris:

25 minutter pr. gang - hel sæson (fra august til juni):

10 rater på hver 700 kr.

25 minutter pr. gang - halv sæson (fra august til december eller fra januar til juni):

1 rate på 3500 kr.
(Der er mulighed for at aftale en opdeling af beløbet i 4 rater på hver 875 kr. Skriv til os på musikskolen@assens.dk)

Pris: 800 kr. pr. sæson

Pris: 10 rater på hver 60 kr.

Søskenderabat gælder for elever til og med 24 år, som går til fagene "Gruppeundervisning" eller "Soloundervisning".

Man betaler fuld pris for det dyreste fag og får 15% rabat på de efterfølgende fag.

Rabatten kan opnås, hvis eleverne er tilmeldt "Gruppeundervisning" eller "Soloundervisning" med samme betaler.

Flerfagsrabat gælder for elever til og med 24 år, som går til fagene "Gruppeundervisning" eller "Soloundervisning".

Rabatten kan opnås, hvis eleven er tilmeldt "Gruppeundervisning" eller "Soloundervisning" med samme betaler på begge fag.