Hjem Priser og praktisk info Ferieplan og sidste undervisningsdag

Ferieplan og sidste undervisningsdag

Ferieplan

Se din ferieplan ved at logge ind i vores elevsystem "Speedadmin".

Du finder "Login elev", som fører til elevsystemet, når du trykker på menuen på forsiden af vores hjemmeside. Så ses "Login elev" nederst til venstre.

Gå til forsiden her

Du finder musikskolens generelle ferieplan øverst i højre hjørne på startbilledet/din portal i Speedadmin.

Din sidste undervisningsdag

Det kan være forskelligt fra hold til hold og fra lærer til lærer, hvornår du har din sidste undervisningsdag, fordi flere ting kan spille ind i planlægningen af din undervisning i løbet af sæsonen.

Hvis du har brug for at kende din sidste undervisningsdag, så log ind i elevsystemet og se dit skema ved at vælge menupunktet "Skema". Her kan du bruge pilene til højre til at gå frem eller tilbage i kalenderen.

Hvis din lærer har givet dig en anden besked end den, du kan se i kalenderen, så er det din lærers besked, du skal gå ud fra.

Hvis du i øvrigt er i tvivl om noget vedr. f.eks. skema eller sidste undervisningsdag, så spørg din lærer.

Her finder du kontaktdata på din lærer