Hjem Hvad kan jeg gå til? Undervisning for voksne

Undervisning for voksne

Er det tid at genoptage en gammel passion for guitarspillet eller måske lære noget helt nyt? Eller vil du være med i vores kor?

Måske har du lyst til at lære at håndtere en tværfløjte eller genopfriske klaverkundskaberne? Lige meget hvad, så er du meget velkommen i musikskolen!

Du kan vælge mellem alverdens instrumenter, og du får undervisning af kompetente og engagerede lærere.

Du kan også vælge at synge med i vores kor i Tommerup St., som ledes af vores skønne lærer, Barbara.

Hvordan foregår soloundervisning for voksne?

Du får eneundervisning én gang om ugen af en dygtig, engageret og inspirerende lærer, som har en solid musikfaglig baggrund fra et musikkonservatorium. Alle vores lærere har stor erfaring med at undervise i musik på mange niveauer og i forskellige stilarter og genrer. Din lærer tilrettelægger et forløb, der passer til lige netop dig, og du lærer tekniske og musikalske færdigheder på dit instrument eller sang.

Du kan vælge mellem følgende to tilbud om soloundervisning:

En hel sæson

Varighed: fra august til juni:
Pris: Kontingentet for den ugentlige undervisning er fordelt på 10 opkrævninger/rater på hver 700 kr.

Opkrævning sker automatisk én gang pr. måned via betalers Digital Post/E-boks/mit.dk
På den første rate opkræver vi et tilmeldingsgebyr på 50 kr. (Det opkræves kun én gang pr. elev pr. sæson).

En halv sæson

Varighed: fra august til december eller fra januar til juni:
Pris: Kontingentet for den ugentlige undervisning er 3500 kr. som vi opkræver som et engangsbeløb i forbindelse med undervisningsstart.
Samtidig opkræves et tilmeldingsgebyr på 50 kr. (Det opkræves kun én gang pr. elev pr. sæson).
Opkrævning sker automatisk via betalers Digital Post/E-boks/mit.dk

Aftale om opdeling af betalingen:
Det er muligt at lave en aftale med os om opdeling af betalingen, sådan at du opkræves 4 rater på hver 875 kr.
Skriv til jetol@assens.dk (Jette Olsen), hvis du ønsker opdeling i 4 rater.
Opkrævning sker automatisk via betalers Digital Post/E-boks/mit.dk

Husk at tilmelde dig i december, hvis du ønsker endnu en halv sæson:
Hvis du har tilmeldt dig en halv sæson fra august til december, så husk at tilmelde dig endnu en halv sæson igen i december, hvis du gerne vil fortsætte i musikskolen fra januar til juni. Så vil vi tage din tilmelding med i planlægningen, og du vil få besked, hvis du kan fortsætte dit forløb efter jul.

Hvilket instrument vil du gerne spille på? Eller vil du evt. synge solo?

Du kan vælge mellem masser af instrumenter!

Basun

Ukulele

Violin

Tid og sted:

Skriv i kommentarfeltet, når du tilmelder dig, i hvilket lokalområde du vil kunne komme til undervisning. Så vil vi tage dine ønsker med i vores planlægning.

Se her eksempler på, hvor og hvornår vi pt. tilbyder undervisning

Tilmelding:

Musikskolesæsonen starter hvert år i august, og for at øge dine chancer for at få en plads i musikskolen, anbefaler vi, at du tilmelder dig hurtigst muligt, når vi hvert år i marts måned åbner for tilmelding til den nye sæson.

Men selvom du først senere på året finder ud af, at du gerne vil i gang med at spille eller synge, og selvom den nye sæson er i fuld gang, så kan du altid tilmelde dig musikskolen. Så kommer du i første omgang på en opsamlings-/venteliste, og så kontakter vi dig, når/hvis vi får en ledig plads.

Vores musikskolekor bygger musikalsk bro mellem børn og forældre!

Vi synger en god blanding af danske/engelske populærsange, højskolesange og børnesange.

Tanken med koret er dels at have et fristed, hvor du som voksen kan komme og synge i et rart fællesskab og dels at bygge bro mellem børn og voksne ved at give mulighed for, at du som forælder fx kender de sange, som dine børn lærer i vuggestue/børnehave eller i skolen, så I kan synge sangene sammen.

Korarrangementerne er baseret på kvindestemmer, så indtil videre er korets målgruppe kvinder.

Koret holder et par events årligt, hvor lokalområdet inviteres med til en stund med fællesskab omkring fællessangen. Her vil koret optræde med et par sange samt synge for på både nye og kendte sange. Koret vil ligeledes bidrage, hvor det giver mening, fx til MusikFrø-julekoncert, musikskolens musikfestival o.l., samt Musikkens Dag.

Der er ingen krav til musikalsk kunnen for at være med. Bare du har lyst til at synge sammen med andre.

• Pris: 800 kr. for en sæson (+ årligt tilmeldingsgebyr på 50 kr.) Opkrævning sker automatisk via betalers Digital Post/E-boks/mit.dk
  • Sted: Musik- og naturbørnehuset Kilden
  • Ugedag: Hver anden onsdag
  • Tid: Kl. 19.30-21.00
  • Varighed: 16 gange
  • Startdato: 30.08.23
  • Lærer: Barbara Harbo Ilskov

Mødedatoer i efteråret 2023:

30.08.23
13.09.23
27.09.23
25.10.23
08.11.23
22.11.23
06.12.23

Mødedatoer i foråret 2024:

24.01.24
07.02.24
21.02.24
06.03.24
20.03.24
03.04.24
17.04.24
01.05.24
15.05.24

OBS! Der er desværre ingen ledige pladser i koret før efter sommerferien 2024.