Til skoler og dagtilbud

Assens Musikskole er hele kommunens musikskole. På et skoleår underviser vi 50-60 skoleklasser, og vi laver desuden en mængde MusikFrø-forløb i dagtilbud. Vi er 22 kompetente og passionerede musikpædagoger. Tilsammen med erfaring med alle alderstrin. De fleste uddannet fra musikkonservatoriet og enkelte med andre baggrunde såsom musikterapi og universitetet.

Vi indgår i partnerskaber på kryds og tværs med skoler og institutioner. Vi er altid klar til at gå i dialog om nye idéer.

Kontaktperson er Troels Aarøe Nissen
Mail: taani@assens.dk

Assens Musikskole tilbyder en række musikforløb målrettet forskellige aldersgrupper. Der er en naturlig progression i forløbene, og de bygger bro til hinanden. Desuden bygger de bro til de fritidstilbud, musikskolen tilbyder.

Video om MusikFrø