Hjem Hvad kan jeg gå til? Sang

Sang

Mød vores ene sanglærer, Kristine i videoen her

Til sangundervisning i musikskolen er vi klar til at møde dig og det, du kommer med. Vi skaber et trygt rum, hvor vi kan synge og arbejde med din stemme og dit personlige udtryk.

I undervisningen i solosang arbejder vi med de forskellige teknikker, der bruges i bl.a. jazz, pop, rock, klassisk sang og musical. Det er vigtigt, så du får en sund tilgang til din stemme og sang.

Solosangelever kan deltage i musikskolens sammenspilsgrupper som f.eks. vores rytmiske bands. Snak med din lærer om mulighederne.

For viderekomne solosangelever tilbyder vi undervisning i ensemblesang, dvs. i en gruppe med andre sangere.

Vejledende fra 5. klasse, men du vil evt. kunne starte i 3. kl. alt efter modenhed, motivation og forældrestøtte.

Du er også meget velkommen i musikskolens kor, hvor vi har det sjovt, og du lærer den grundlæggende sangteknik.

Hvis du gå til sang, kan du i tilmeldingssystemet vælge mellem flg. fag:

• Soloundervisning fx 20, 25 eller 30 minutter pr. uge
  • Gruppeundervisning
  • Barn med forælder
  • Voksenundervisning for elever fra og med 25 år

Du kan læse om de forskellige fag på siderne under Hvad kan jeg gå til?