Hjem Hvad kan jeg gå til? Musikalsk legestue

Musikalsk legestue

Musikalsk legestue for børn (1-5 år) og deres forældre

Kom og vær med sammen med andre forældre med små børn. Lær skønne og enkle sange, som du kan bruge i hverdagen sammen med dit barn. At være sammen med dit barn i musikken skaber stærke relationer og gyldne øjeblikke.

Til Musikalsk legestue skal vi synge, spille og tumle til sange og musikalske lege tilrettelagt for aldersgruppen. Ud over et naturligt fokus på musik, vil fokus også være på, at de primære sanser bliver stimuleret gennem de musikalske lege. De primære sanser er labyrint-, føle- og muskel-/led-sansen, og dem kan vi stimulere ved f.eks. at synge sange, hvor vi drejer rundt på alle leder, hopper, triller, tramper og bruger forskellige remedier såsom fjer og tørklæder, der giver forskellige føleoplevelser på huden.

Når musikken er slut efter ca. 45. min., er der - i det omfang I selv ønsker det - plads og tid til at blive og lege og hyggesnakke med de andre børn og voksne på holdet. Tanken er, at de, der har deres børn hjemme eller arbejder deltid e.l., kan bruge holdet som et hyggeligt sted at mødes i hverdagen og få musikalske oplevelser og nyde et socialt netværk.

Praktisk info

Holdstørrelse: 6-12 børn 1-5 år med en forælder (eller f.eks. en bedsteforælder)

Varighed: 9 gange à 45 minutter (kan dog variere på enkelte hold)

Pris:
450 kr. + tilmeldingsgebyr 50 kr.
(tilmeldingsgebyret betales kun én gang pr. elev pr. sæson)
Det samlede beløb opkræves automatisk via betalers Digital Post/E-boks/mit.dk

Tid og sted i sæson 2023-24 - som slutter i maj/juni 2024

Du er velkommen til at kontakte holdets lærer, hvis du har spørgsmål til undervisningen. Du finder vores læreres kontaktdata ved at trykke på lærerens navn.

Dette hold varer 8 gange, og prisen er 400 kr. + evt. tilmeldingsgebyr 50 kr., hvis dit barn endnu ikke har været tilmeldt i sæson 2023/2024.

Tilmeldingsgebyret opkræves kun én gang pr. sæson pr. elev.

• Lokale: Soldækket
  • Ugedag: mandag
  • Tid: 09.30-10.15
  • Startdato: 08.04.24
  • Lærer: Barbara Harbo Ilskov

Tilmeldingsgebyret opkræves kun én gang pr. sæson pr. elev.

Tid og sted i sæson 2024-25 - som starter efter sommerferien:

Vis din interesse ved at tilmelde dig i vores tilmeldingssystem, hvor du kan vælge mellem nedenstående to undervisningssteder:

• "Huset" i Glamsbjerg
  • Fyrtårn Tommerup

Præcis ugedag og tidspunkt vil blive meldt ud senere, så din tilmelding er blot foreløbig og ikke bindende.

Vi vil kontakte tilmeldte elever for nærmere aftale, når tidspunkterne er på plads.

Brug gerne kommentarfeltet i tilmeldingen til dine ønsker eller forslag.

Tobaksgården 7