Hjem Hvad kan jeg gå til? Musik og bevægelse

Musik og bevægelse

En god begyndelse

Musik og bevægelse gør dig klar til musik! Gennem leg, bevægelse og fantasi lærer du om musikkens elementer. Vi synger, danser, leger og spiller på enkle rasle-/rytmeinstrumenter. Vi arbejder med fælles puls og forståelse for musikkens form. Vi kan sidde stille i fordybelse eller vi springer rundt i sang-/bevægelseslege. Det handler om at spille sammen, starte og slutte samtidig, lytte til musikken og hinanden og følges ad.

Musik og bevægelse er en god basis for senere undervisning på et instrument i musikskolen.

Praktisk info

• Aldersgruppe: 0. og 1. kl. - Du må gerne tilmelde dig to år i træk og være med til Musik og bevægelse i to sæsoner. Dvs. både når du går i 0. og 1. kl.

• Holdstørrelse: 6-11 elever

• Varighed: 45 minutter pr. gang

• Tidspunkt: Normalt lige efter skoletid hvis muligt

• Startuge og gratis prøvegange: Vi tilbyder gratis prøvegange i sæsonens to første uger hvert år i august. Webtilmelding er nødvendig. Hvis du gerne vil nå at kunne være med til begge de gratis prøvegange, skal du tilmelde dig senest fredag 16. august 2024. Men du kan heldigvis altid tilmelde dig musikskolen!

• Fortrudt tilmelding til Musik og bevægelse: Send os en mail senest første søndag i september på musikskolen@assens.dk og bed om udmeldelse. Udmeldelser efter denne dato følger musikskolens Regler og vilkår.

• Pris: Sæsonens kontingent er fordelt på 10 opkrævninger på hver 75 kr. Opkrævning sker automatisk én gang pr. måned via betalers Digital Post/E-boks/mit.dk
    På den første rate opkræver vi et tilmeldingsgebyr på 50 kr. (Det opkræves kun én gang pr. elev pr. sæson).
    Rate 1 og rate 2 opkræves samlet til betaling 1. oktober.

Tid og sted i sæson 2023-24 - som slutter i maj/juni 2024

• Ugedag: Mandag
  • Tid: 13.50-14.35
  • Startdato: 21.08.2023
  • Lærer: Stella Ørn

Du er velkommen til at kontakte holdets lærer, hvis du har spørgsmål til undervisningen. Du finder kontaktdata på vores lærere ved at trykke på lærerens navn.

• Ugedag: Torsdag
  • Tid: 13.45-14.30
  • Startdato: 24.08.23
  • Lærer: Jeanett Søfelde Thimm

Du er velkommen til at kontakte holdets lærer, hvis du har spørgsmål til undervisningen. Du finder kontaktdata for vores lærere ved at trykke på lærerens navn.

• Ugedag: Torsdag
  • Tid: 14.50-15.35
  • Startdato: 24.08.23
  • Lærer: Charlotte Mejlbjerg