Hjem Hvad kan jeg gå til? Klaver

Klaver

Se og hør klaveret og vores klaverlærer, Birgit i videoen her

De nyeste hits, smukke klassiske sonater eller noget helt tredje? Kun fantasien sætter grænser, for klaveret bliver brugt i alle musikalske stilarter. Derfor kan du komme til at spille alverdens musik, når du vælger klaver. Både som solo og i sammenspil.

Hvis du er nybegynder til klaverundervisning, er instrumentet meget overskueligt, og efter kort tid kan du spille små melodier.

Du kan også bruge klaveret til at akkompagnere dig selv på sang eller til at skrive dine egne små eller store numre.

I skal have klaver derhjemme (kan lejes hos diverse pianoforretninger), da musikskolen ikke kan tilbyde udlån. Din lærer vejleder gerne i forbindelse med køb af et instrument.

Vejledende fra 3. klasse, men det vil evt. være muligt at starte i 1.-2. kl. alt efter elevens modenhed og motivation og forældreopbakning.

Hvis du vil spille klaver, kan du i tilmeldingssystemet vælge mellem flg. fag:

• Soloundervisning fx 20, 25 eller 30 minutter pr. uge
  • Gruppeundervisning
  • Barn med forælder
  • Voksenundervisning for elever fra og med 25 år

Du kan læse om de forskellige fag på siderne under Hvad kan jeg gå til?

Gå til siden "Tilmelding"