Hjem Hvad kan jeg gå til? Barn og forælder

Barn og forælder

Kvalitetstid! - sammen om musikken

På dette fag kan barn og forælder eller måske barn og bedsteforælder få en skøn musikalsk og lærerig stund sammen.

For børn fra og med 3. kl. sammen med en forælder eller fx en bedsteforælder.

Her kan barn og voksen få en skøn musikalsk og lærerig stund sammen.

I spiller på den samme slags instrument og bliver undervist af en af vores dygtige lærere.

Der må gerne være flere forældre/bedsteforældre og søskende med fra samme familie på holdet. Alle, der skal spille, skal blot være tilmeldt som elever.

Holdstørrelse og varighed:

2-3 elever på hold à 30 minutter pr. gang

4-5 elever på hold à 45 minutters pr. gang

Når I tilmelder jer, kan I i kommentarfeltet i webtilmeldingen skrive ønsker til ugedag og sted. Så tager vi jeres ønsker med i vores planlægning.

Se her eksempler på, hvor og på hvilke ugedage vi pt, tilbyder undervisning

Hvert år i starten af august lægger vores lærere jeres skema, som I fra midt i august kan logge ind på her fra hjemmesiden. Vi sender jer en mail i august, når jeres skema er klar. I skemaet kan I se sted, ugedag og tidspunkt for undervisningen.

Hvis tidspunkt og sted ikke passer så godt, vil vi gøre alt, hvad vi kan for at finde et godt alternativ. I er ikke bundet af tilmeldingen, hvis vi ikke kan finde en god løsning sammen med jer.

Hvis I tilmelder jer midt i sæsonen, vil vi tage kontakt til jer, når vi har en ledig plads. Det vil være jeres kommende lærer, som kontakter jer for at aftale et tidspunkt og undervisningssted, som kan passe for jer.

Pr. sæson: 10 opkrævninger/rater på hver 200 kr.

Opkrævning sker automatisk én gang pr. måned via betalers Digital Post/E-boks/mit.dk

På den første rate opkræver vi et tilmeldingsgebyr på 50 kr. (Det opkræves kun én gang pr. elev pr. sæson).

Musikskolesæsonen starter hvert år i august, og for at øge jeres chancer for at få en plads i musikskolen, anbefaler vi, at I tilmelder jer hurtigst muligt, når vi hvert år i marts måned åbner for tilmelding til den nye sæson.

Men selvom I først senere på året finder ud af, at I gerne vil i gang med at spille eller synge, og selvom den nye sæson er i fuld gang, så kan I altid tilmelde jer musikskolen. Så kommer I i første omgang på en opsamlings-/venteliste, og så kontakter vi jer, når/hvis vi får en ledig plads.