Hjem Hvad kan jeg gå til? Babyrytmik

Babyrytmik

Musik og nærvær for babyer (0-11 mdr.) og deres forældre

Kom og vær med sammen med andre forældre med babyer. At være sammen med dit barn i musikken er værdifuldt for både barn og voksen og er bl.a. med til at stimulere barnet sprogligt, socialt, emotionelt og motorisk. Derudover gavner musikalsk nærvær den generelle tilknytning mellem dig og dit barn.

Her lærer du skønne og enkle sange, som du kan bruge i hverdagen sammen med dit barn. Vi synger, spiller, lytter, danser, føler, svinger, svajer og stimulerer gennem musikalske lege de tre primære sanser: labyrint-, føle- og muskel-/led-sansen. De primære sanser er med til at lægge fundamentet for en sund udvikling for barnet.

Medbring gerne et tæppe eller en dyne, som dit barn kan ligge på.

Og husk, at hver fugl synger med sit næb. For dit barn er netop din stemme den smukkeste i hele verden.

Praktisk info

• Holdstørrelse: 6-12 babyer 0-11 mdr. med en forælder

• Varighed: 9 gange à 45 minutter (kan dog variere på de enkelte hold)

• Pris: 450 kr. + tilmeldingsgebyr 50 kr.
    (tilmeldingsgebyret betales kun én gang pr. elev pr. sæson)
    Det samlede beløb opkræves automatisk via betalers Digital Post/E-boks/mit.dk

Tid og sted i sæson 2023-24 - som slutter i juni 2024

Du er velkommen til at kontakte holdets lærer, hvis du har spørgsmål til undervisningen. Du finder vores læreres kontaktdata ved at trykke på lærerens navn.

Dette hold varer 8 gange, og prisen er 400 kr. + evt. tilmeldingsgebyr 50 kr. hvis dit barn endnu ikke har været tilmeldt musikskolen i sæson 2023-24.

Tilmeldingsgebyret opkræves kun én gang pr. sæson pr. elev.

Tilmeldingsgebyret opkræves kun én gang pr. sæson pr. elev.

Tid og sted i sæson 2024-25 - som starter efter sommerferien:

Vis din interesse ved at tilmelde dig i vores tilmeldingssystem, hvor du kan vælge mellem nedenstående to undervisningssteder:

• "Huset" i Glamsbjerg
  • Fyrtårn Tommerup

Præcis ugedag og tidspunkt vil blive meldt ud senere, så din tilmelding er blot foreløbig og ikke bindende.

Vi vil kontakte tilmeldte elever for nærmere aftale, når tidspunkterne er på plads.

Gå til siden "Tilmelding"

Brug gerne kommentarfeltet i tilmeldingen til dine ønsker eller forslag.

Tobaksgården 7

Ring til os