Hjem Et liv med musik Elevårskort til spillestedet Tobaksgaarden

Elevårskort til spillestedet Tobaksgaarden

Det er helt unikt, at man har en musikskole og et rytmisk spillested under samme tag. Det har vi i Assens på Tobaksgaarden.

Tobaksgaarden arrangerer et væld af (vidt)spændende kvalitetskoncerter med nogle af Danmarks bedste musikere og indimellem også store udenlandske kapaciteter.

Det er derfor oplagt, at give alle elever i Assens Musikskole mulighed for at opleve disse koncerter, samt deltage i meet’n’greet, clinics og andre sjove arrangementer.

I et samarbejde mellem Assens Musikskole og Tobaksgaarden tilbyder vi derfor alle elever i Assens Musikskole et særligt årskort som giver dig adgang til køb af billetter til stærkt reduceret pris – og sommetider endda helt gratis adgang. Og endelig giver kortet muligheden for i det daglige, at købe en sund ”musikskolebolle” med pålæg i Cafe Tobaksgaarden til 30 kr.

Kortet er gratis.

Det eneste der kræves er, at du udfylder kuponen og afleverer eller sender den til Tobaksgaarden, Tobaksgaarden 7, 5610 Assens. Endelig kan du også sende din tilmelding til post@tobaksgaarden.dk